• ابزارهای محاسبهء سئو به منظور بررسی میزان ترافیک وب سایت های رقبا

    در بازاریابی اینترنتی، زیر چشمی آمار ترافیک وب سایت های رقبا را بررسی کردن و پیش بینی اینکه چه کسی جا پای دیگری خواهد گذاشت، کاری معمول و همیشگی است و ادامه خواهد داشت. با طیف وسیعی از ابزارهای مختلف سئو که می توانند پیش بینی و نظارت بر این اطلاعات بسیار ارزشمند داشته باشند، تقریباً می توانید یک شبه بازاریابی آنلاین خود را متحول سازید. بهترین خدمات در زمینهء سئو و بهینه سازی وب سایت و بازاریابی موتورهای جستجو برای نظارت و پیش بینیAlexa – comscore - google Ad planner - google trends-SEMrush بعضی از این ابزارهای برجسته می باشند. Alexa روند کلی ترافیک وب سایت رقبای شما را نشان می دهد (حداکثر 5 سایت به صورت همزمان) که دارای گرافیک تصویری مفیدی نیز بوده و اطلاعات خاصی مانند تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد، بازدیدها و...را به صورت قانع کننده ای به شما نشان خواهد داد. تمامی این خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد.

  • خصوصیات مدیر موفق سایت

    غالبا تصور می‌شود که یک سایت خوب و موفق قائم به ذات خودش است. یعنی مجموعه اطلاعات و سیستم نرم‌افزاری سایت باعث موفقیت آن شده است. اطلاعات خوب و سیستم نرم‌افزاری کارآمد صد البته در موفقیت یک سایت تاثیر به‌سزایی دارند اما آنچه که فراتر از همه این عوامل عمل می‌کند و معمولا مورد غفلت واقع می‌شود ((عامل انسانی)) است.

  • ده نکته برای بهینه سازی مقالات اینترنتی

    مقالات و مطالب ارسال شده می توانند روش هایی مناسب برای ایجاد و افزایش ترافیک وب سایت باشند و باعث تقویت شهرت شما در زمینه کاری تان باشند. همسو با همه کسب و کارهای اینترنتی، استراتژی مناسب بخش اصلی کار شماست. شکست در یک استراتژی و برنامه بمنزله هدر رفتن همه تلاش های شما برای رساندن مقالات به دست مخاطبان است، در واقع نشان می دهد که آن استراتژی نتوانسته است خوانندگان علاقه مند را به مشتریانی همیشگی تبدیل کند.

  • سه راهکار بهینه سازی موتورهای جستجو که هنوز بکار می آیند

    اگر بخواهید اصلی ترین میزان بازدید را به وب سایت خود هدایت کنید ارزش آن را دارد که نگاهی به راهکارهای جدید و چشمگیر زیر بیندازید، تکنیک هایی که ثابت شده هستند. فن آوری موتورهای جستجو در طول سال ها بهبود یافته است تا جایی که توانایی تشخیص ارتباط بین عبارتی که شما آن را جستجو کرده اید و نتیجه یافت شده را دارند.

  • اهمیت استفاده از جستجوی داخلی در وب سایت

    یکی از منابع موثر در بهینه سازی وب سایت که احتمالا در این بین نادیده گرفته شده است جستجوی داخلی وب سایت های شخصی است که البته این مورد با جستجوی مستقیم اطلاعات از گوگل (جستجوی خارجی) یکسان نیست بلکه در فهم چگونگی تفسیر سایت شما توسط موتورهای جستجو ارزشمند است.

  • مشتریان خود را فراتر از تحلیل های گوگل زیر نظر بگیرید

    نتیجه اینکه تغییرات در ابزارهای تحلیل آماری و نحوه ارائه نتایج باعث افزایش 20 درصدی بهره وری مشتریان شد، شرکت گواسکورد و همه مشتریان وب سایت آن ها هم اکنون از راه کارهای تحلیلی ارائه شده استفاده می کنند.

  • 6 روش برای موفقیت در سئو بدون Google Analytics

    حصول اطمینان از لینک های مناسب، حذف اطلاعات غبر ضرور و اضافی، کیفیت مناسب پروفایل، ... باعث باعث بهبود بخشبدن به رنکینگ سازمانی می گردد.

  • چک لیست سئو : 4 گام برای بهینه سازی وب سایـت

    هدف از بهینه سازی موتور های جستجو، نتنها پیدا کردن سایت و صفحات شماست، بلکه ایجاد یک رتبه برای صفحات مرتبط می باشد؛ بدین ترتیب این سایت و صفحات در بالاترین نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرند.

  • 5 روش سئو که هر کارآفرینی در سال 2014 باید بداند

    بهینه بودن وب سایت برای ابزارهای قابل حمل و گجت های دیجیتال دیگر غیرقابل اجتناب شده است، وب سایت شما باید به همان خوبی که در یک مرورگر وب روی پی سی یا لپ تاپ دیده می شود در یک گجت 4 یا 5 اینچی هم به خوبی دیده شود.

  • 21 روش جهت معرفی وب سایت

    خدمات دیگر سایت ها را معرفی کنید؛ این کار باعث می شود تا با دیگران در تعامل باشید و لینک یکدیگر را در سایت خود قرار دهید.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید