• کسب درآمد از میان کلمات

    برای فروش: «بوستون، تلفن، فوتبال، جام جهانی». اینها و تقریباً هر کلمه دیگری که در اخبار زیاد به کار می‌رود در وب به فروش می‌رسد. شرکت‌های بزرگی که برای فروش محصولات خود به دنبال دسترسی به مخاطب عام هستند، هر سال بیشتر از سال قبل بودجه تبلیغات آنلاین خود را افزایش می‌دهند. این شرکت‌ها تبلیغات خود را با مجموعه‌ای از کلید‌واژه‌ها پیوند می‌دهند به طوری که مثلاً هر بار در صفحه‌ای از وب‌سایت یک روزنامه کلمه فوتبال وجود داشت تبلیغات کفشNike در کادری در بالای آن کلید‌واژه نمایش داده شود.

  • تاکتیک ها و استراتژی های بازایابی

    اگر می خواهید بدانید تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی چیستند و چرا سازمان ها برای آن ها زمان، تلاش و پول زیادی صرف می کنند، پاسخ این موضوع بسیار ساده است. هدف اصلی هر کسب و کاری تولید درآمد است و استراتژی های بازاریابی این کار را به بهترین شکل انجام می دهند.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید