• 8دلیل اثبات نیاز شما برای داشتن صفحهء طرفداران در فیس بوک

    جمعیت زیادی از مردم سراسر دنیا ساعات خود را در فیس بوک می گذرانند، بنابرابن اگر شما هم دارای کسب و کار اینترنتی هستید و تا به امروز صفحهء طرفداران (fan page) برای خود در فیس بوک ایجاد نکرده اید، در واقع فرصت تبلیغات اینترنتی رایگان که فیس بوک ارائه می کند را از دست داده اید. در اینجا چندین دلیل که شما را مجبور به ایجادfan page در فیس بوک می کند به شما ارائه می کنیم تا در اسرع وقت آن را به اجرا درآورید.

  • تویتر به عنوان ابزار فروش – افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی از طریق تویتر

    با ظهورweb.2 ها در دنیای مجازی در زمان خود و به نوبهء خود بهترین می باشند. با این حال هنگام استفاده ازweb.2 در بازاریابی اینترنتی، هیچ چیز موثرتر از رسانه های اجتماعی نمی باشد. در عین حال با وجود گزینه های موجود برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی ثابت شده که تویتر یکی از بهترین راه حل های ارسال و دریافت پیغام های تبلیغاتی بین افراد و مشتریان در سرتاسر جهان می باشد. بله این همان جایی است که با ورود به آن به عنوان بازاریاب اینترنتی می تواند فعالیت کنید. با استفاده از هر یک از این قبیل منابع به راحتی می توانید محصولات وب سایت خود را در معرض دید ارائه نمایید. همچنین این روش های بازاریابی شبکه های اجتماعی به ویژه تویتر، از بهترین روش ها برای درخشیدن "پر نور" کسب و کار اینترنتی شما و آنچه ارائه می کنید، محسوب می شود.

  • استفاده از محصولات تجاری در رسانه های گروهی

    کارشناسان بازاریابی بر این عقیده اند که یک شرکت نباید تنها به بقاء بسنده کند بلکه باید در تجارت به رقابت بپردازد. لازم است تا درباره راه های جدید ارتباطات جستجو کرد. در زندگی سریع امروزی که مردم زمانی برای به خاطر سپردن و به یاد آوردن تبلیغات ندارند اشکال جدید ارتباطی ای انتخاب می شوند تا پیام را به گونه ای به مصرف کننده برسانند که میزان پایداری آن بیشتر باشد.

  • تلویزیون و شبکه های اجتماعی : مکمل هم در تبلیغات

    منتظر نشستن برای اینکه شبکه های اجتماعی به یک رشد معین و ثبات برسند و اینکه به شبکه های اجتماعی تنها به عنوان یک نوآوری دیجیتالی نگاه کرد نتایج خود را در از دست دادن تنوع موجود و فرصت های پیش آمده برای شرکت نشان خواهد داد.

  • نکاتی برای حضور تبلیغاتی در رسانه های گروهی

    تصاویر ویدئویی بسیار راحت به اشتراک گذاشته می شوند و بدون هیچ تلاشی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالت عادی تماشای یک ویدئو کمتر از 5 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد و محتوای یک ویدئو به راحتی می تواند از طریق تلفن های هوشمند به اشتراک گذاشته شود.

  • نقش رسانه های اجتماعی در تجارت

    آنچه که رسانه های اجتماعی برای تجار و بازاریابان انجام می دهند فراهم سازی بهترین و موثرترین بستر جهت بیان اهدافشان است. آنها می توانند به راحتی با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار کنند. در دسترس بودن ابزارهای کم هزینه اختیار بیشتر در بازاریابی برنامه هایشان را فراهم می سازد تا بتوانند فناوری مناسب را با اخلاق اجتماعی ترکیب کنند. تمامی این کاربردها بر اساس ساختار اینترنتی با تلفن همراه است که بهترین عرضه را در اختیار عموم مردم قرار می دهد.

  • رشد اجتماعی : برندهای مطرح چگونه موفق شده اند؟

    متفاوت بوده و با مشتریان در ارتباط باشید. ارتباط کانالی است که از طریق آن محصول شما وارد روند زندگی مشتری می شود، تفاوت، منحصر به فرد بودن محصول شماست که باید بهتر از هر محصول هم رده ای باشد. ارتباط همیشه باید در زمان مرتبط با خودش اتفاق بیفتد

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید