• 7 نکته ترافیکیRSS ها برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی

    اگر دارای وبلاگ و یا وب سایت هستید مطمئناً بایدfeed های به روز رسانی مانند RSSها داشته باشید؛ این همان فایلی است که ظاهر آن دکمهء عجیب و غریب با خطوط منحنی نارنجی رنگ می باشد که در بسیاری از وب سایت های به روز رسانی شده و یا وبلاگ ها می بینید. این نکات برای هر دو نوع ازFeedها کاربری دارد. کارfeedها این است که با دیگر ربات ها در مورد وب سایت شما و از طرق شما صحبت می کند. این مکالمات بین ربات ها باعث افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد و به افراد کمک می کند که وب سایت شما را ببینند؛ چه به صورت مستقیم از طریق خوانندگانfeed ها و لیست مشترکین و چه به صورت غیر مستقیم از طریق کمک به رتبه بندی وب سایت در موتور جستجو. برای مراقبت ازfeedهای وب سایت خود حداقل باید از این اصول پیروی کنید:

  • آیا تمایل به انجام یک طراحی سایت کوچک با بالاترین میزان سود فروش در اینترنت را دارید؟!

    بسیاری از اوقات در زندگی نحوهء رویکرد شما در یک پروژه، مهمترین بخش از موفقیت شما خواهد بود. ساخت و طراحی سایت مینی یا کوچک هم مستثنی از این قاعده نمی باشد. اگر تا به حال هرگز سعی به انجام این کار نکرده اید و یا تلاش خود برای طراحی سایت کرده اید، اما با شکست مواجه شده اید، سپس اجازه دهید به شما یک راه رسیدن به موفقیت نشان دهم! مانند انجام هر کاری، راههای درست و غلط زیادی برای انجام کار و پروژه وجود دارد. اگر از روش های دیگر استفاده نمایید، راه های آسان تر و یا مشکل تر برای انجام پروژهء طراحی سایت وجود دارد. باید یاد بگیرید که راه خود را برای داشتن و ساخت یک مینی سایت تک صفحه ای پیدا کرده و بدانید که هیچ استثنایی در آن وجود ندارد. شما می توانید زمانهای هدر رفته خود را بدون هیچ زحمتی کم کنید،البته در صورتی که کارهای مناسب و صحیح برای شروع پروژهء خود در نظر بگیرید. چیزی که در این مقاله به آن خواهید رسید این است که راه صحیح شروع پروژهء طراحی سایت مینی و پر سود را پیدا خواهید کرد.

  • بهترین روش برای طراحی سایت کاربر پسند

    در میان همهء اصطلاحات فنی در ارتباط با اینترنت و طراحی سایت، یک کلمه وجود دارد که از همه مهم تر است و بقیه را تحت تأثیر خود قرار می دهد که البته برای هر کسی آشنا است. این کلمه "قابل استفاده" می باشد. برای انجام طراحی وب سایت"قابل استفاده" بودن به جهت بازگشت مشتریان به وب سایت شما، بسیار مهم می باشد. اگر هیچ کس نتواند از وب سایت شما استفاده کند، مطمئن باشید زحمت ماندن در وب سایتی که مفید واقع نشده را نیز به خود نمیدهند. طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که مورد پسند کاربر باشد. در غیر این صورت سرمایه گذاری شما بازگشتی نخواهد داشت. به زبان ساده تر باید بگویم اصلاً مهم نیست که مطالب و محتوای وب سایت از چه نوعی است و دربارهء چه چیزی می باشد، فقط کافی است طراحی وب سایتشما به گونه ای باشد که کاربر و بازدیدکننده به عنوان محور اصلی وب سایت شما در نظر گرفته شود.

  • گام مهم در طراحی وب سایت برای بازاریابی بهتر

    امروزه دوران تنوع محصولات می باشد. هر محصول و یا تولید کننده در حال تلاش برای شکست دیگری است. هزینه های بازاریابی اینترنتی گاهی بیشتر از هزینه های تولید می باشد. همانطور که بازاریابی اینترنتی توانایی ارتقای فروش محصولات و خدمات را به سطح بالاتر داشته و به اصطلاح می تواند گرد و خاک به پا کند. بدون بازاریابی اینترنتی، کالای خوب، وجود خارجی برای شما نخواهد داشت. قابل ذکر است که مشتریان و مصرف کنندگان نیز وقت کافی برای جستجوی کالا و یا خدمات ارائه شده توسط وب سایت های مختلف را ندارند. معمولاً مشتریان همه چیز را مهیا می خواهند. به خاطر داشته باشید، اینترنت و یا بازاریابی آنلاین به سرعت برای شما و مشتریان شما نجات بخش خواهد بود.

  • نکاتی برای داشتن بهترین طراحی وب سایت، متناسب با بودجه شما

    صاحب هر کسب و کاری هر چند کوچک، در نهایت متوجه می شود که به یک وب سایت برای تجارت خود نیاز داشته، اما اینکه طراحی وب سایت خود را از کجا باید شروع کند، می تواند به خودی خود یک چالش باشد. کافی است افراد بخواهند فقط درک ساده ای از زبان ویژهء فنی طراحی وب سایت و تمامی گزینه های آن را بدانند که در این صورت برای آنها بسیار گیج کننده خواهد بود.

  • رابطهء طراحی وب سایت با شناسایی مخاطبان هدفمند

    طراحی وب سایت خلاقانه،مسلماً موجب جلب توجه بازدیدکنندگان خواهد شد، اما این امر به تنهایی تاثیر زیادی بر تصمیم گیری افراد برای خرید از وب سایت شما نخواهد داشت.زیرا گاهی وب سایت ها در تشخیص مخاطب هدفمند خود دچار اشتباه می شوند. بنابراین قبل از شروع و تصمیم گیری برای طراحی سایت و کار بر روی مشخصه های طراحی وب سایت به صورت خاص توسط طراح، نیاز ضروری برای تجزیه و تحلیل مخاطبان وب سایت می باشد و کسانی که تلاش برای ایجاد ارتباط از طریق وب سایت می کنند نیز باید مورد شناسایی قرار بگیرند.

  • ساخت وطراحی سایت فروشگاهی

    امروزه با فن آوری و استراتژی ، فروش کالا معنی دیگری به خود گرفته است. دیگر فروشندگان درب به درب مربوط به گذشته می شوند. اگرچه روش های فروش محصولات و خدمات در ممکن است متفاوت باشد، اما قوانین اصلی هنوز همان است و ممکن است نیاز باشد که در شما نیزمنعکس شود. اینترنت این امکان را به شما می دهد تا محصولات خود را در سرتاسر دنیا به فروش برسانید. اما نقصان فروش اینترنتی و تنها در معامله غیر حضوری و عدم تماس شخصی و رو در رو میباشد. فروشگاهی شما باید به گونه ای باشد تا توانایی متقاعد کردن خریدار برای خرید محصول شما را داشته باشد و شما نیز باید در این مورد سخت تلاش نمایید.

  • طراحی سایت برای کسب و کار یا سرگرمی!

    اطلاع در مورد چگونگی برای اشخاصی که می خواهند وب سایتی برای کسب و کار و یا سرگرمی خود ایجاد نمایند، ضروری می باشد. وب سایت های آنلاین زیادی هستند که برای شما به سادگی توضیح می دهند که برای و انجام کارها چه مواردی را باید در نظر گرفته و انجام دهید. اما تعداد کمی از آنها راه حل های مناسب برای مبتدیان ارائه می کنند. به نظر می رسد افراد به نوعی از پیش زمینه و آگاهی کلی در مورد بسیاری از عوامل موثر در نیاز دارند. آن وب سایت ها نگاه ساده تری نسبت به آنچه واقعاً هست دارند. مطمئناً هر کسی می تواند یک وب سایت با ظاهر قابل قبول ایجاد نماید، اما چگونه می توان را به صورتی انجام داد که آن وب سایت برای شما پول ساز باشد و بازدیدکننده را به خود جلب نماید؟

  • طراحی سایت حرفه ای، عامل حیاتی برای موفقیت آنلاین

    بسیاری از مطالب و مقالات در مورد انجام کسب و کار آنلاین به شما نکاتی برای رسیدن به موفقیت ارائه می کند. بدیهی است که می توانید مطالب زیادی از این مقاله که بسیار راهنمای مفید و مهمی برای طراحی سایت می باشد، یاد بگیرید. درحال حاضر نمی خواهم شما را با یادگیری مطالب زیاد، گیج کنم بلکه ترجیح می دهم بر روی یک نکته تمرکز کنم که می تواند باعث شکست و یا موفقیت و کسب درآمد از تلاش های مضاعف شما شود. به نظر من مهم ترین جنبهء انجام یک کسب و کار موفق، ساخت حرفه ای طراحی سایت می باشد. به خاطر داشته باشید اگر شما فروشگاه های به اصطلاح درب به درب داشته و یا فروش شما به صورتی است که فروشنده حضوری با مشتری دیدار دارد، ظاهر و نحوهء برخورد فروشنده مهم ترین عامل در تعیین توانایی شما در فروش می باشد.

  • اینفوگرافی : مدیریت تگ، آنچه در اختیار شماست

    بر اساس این نتایج به نظر می رسد که تعداد بیشتری از صاحبان مشاغل نسبت به اطلاعات و داده ها علاقه نشان می دهند و این موضوع برایشان جذابیت پیدا کرده است. بر پایه مطالعه انجام شده 94% از این تاجران یکپارچگی داده های دیجیتالی را قدم بعدی در انقلاب مدیریت تگ می دانند به اضافه این که 80% از آن ها ایجاد چشم اندازی بهتر از مشتریان، 73% بهبود میزان حفظ مشتریان و 68% نیز افزایش تجربه در قبال مشتریان را برخی از مزیت های کلیدی سیستم مدریت تگ دانسته اند که آن را با ابتکار عمل روی مشخصات مشتری بدست می آورند و یا انتظار دارند که بدست آورند.

  • سه ویژگی یک وبسایت فروش خوب

    اما باید بدانید که بجز توسعه دهندگان وب کس دیگیری به یادگیری این مهارت ها نیاز ندارد و اگر شغل شما توسعه وب نیست برای یادگیری این مهارت ها کار بیهوده ای انجام داده اید.

  • انتخاب نام دامنه و تاثیر آن در کسب و کار اینترنتی

    انتخاب دومین، شاید اول کار هزینه اش زیاد نباشه ولی تغییر آن، بسیار هزینه بر هست. بهتر است قبل از هر کاری در مورد انتخاب دومین، بررسی کنید. سختگیر باشید و دامنه های پیشنهادی را ثبت کنید تا سروقت یکی رو نهائی کنید.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید