• بازاریابی اینترنتی – رمز موفقیت در فیس بوک

    می خواهم یک سری از اسرار موفقیت در فیس بوک را با شما در میان بگذارم. باید بدانید که این وب سایت روش بسیار مناسبی برای بازاریابی اینترنتی و ترویج کسب و کار اینترنتی شما می باشد. این وب سایت در طول دو سال گذشته در واقع منفجر شده و در حال حاضر تبدیل به قدرت فوق العادهء اینترنت شده است. با بیش از 2/5 میلیارد جستجو در ماه و بیش از 600 میلیون کاربر، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در این فضا تلاش برای بازاریابی اینترنتی نمایند. با استفاده از این نوع ترافیک باید بسیار هوشمندانه این ترافیک را به سمت خود حرکت داده تا تلاشهای شما برای کسب و کار آنلاین تان به حداکثر خود برسد. بعلاوه این سایت در حال حاضر ساده ترین و هدفمند ترین نوع تبلیغات کلیکی PPC را که تا به حال دیده اید را ارائه می نماید. با وجود تعداد کمی از این اسرار فیس بوک، می توانید برخی از تکنیک ها را کشف کرده و از آنها برای هدفمند سازی افراد و کاربران به منظور کسب و کار اینترنتی خود استفاده نمایید.

  • بازاریابی اینترنتی – قدرت رسانه های اجتماعی آیا تا به حال در این مورد فکر کرده اید که رسانه های اجتماعی چه نوع وب سایت هایی هستند؟ در مورد فیس بوک چطور؟ در مورد تویتر و یا یوتیوب هم فکر کرده اید! آیا به تغییرات اساسی در نحوهء کسب و کارهای اینترنتی در

    آیا تا به حال در این مورد فکر کرده اید که رسانه های اجتماعی چه نوع وب سایت هایی هستند؟ در مورد فیس بوک چطور؟ در مورد تویتر و یا یوتیوب هم فکر کرده اید! آیا به تغییرات اساسی در نحوهء کسب و کارهای اینترنتی در جذب مشتری و چگونگی سازماندهی برقراری تماس با مخاطبین فکر کرده اید؟ باید کمی فراتر از چهارچوب ها و قوانین بازاریابی سنتی فکر کنید. Web2.0 ها و یا در واقع وب سایت های رسانه اجتماعی بر اساس گفتگو و تعامل کار می کنند. باید بدانید که بازاریابی اینترنتی فقط محدود به بازاریابی ایمیل نمی شود. امروزه قطار رسانه های اجتماعی دائماً در حال حرکت است و ظاهراً شما نمی خواهید ایستگاه خود را ترک نمایید! فکر کنم کاملاً می دانید در چه موردی صحبت می کنم

  • بازاریابی آنلاین – چگونگی استفاده از بنرهای تبلیغاتی ارزان

    در سال های اخیر تبلیغات اینترنتی به صورت بنر، تمامی شبکه جهانی وب را تسخیر کرده است. زیرا که این روش کمک زیادی به صرفه جویی مالی و دستیابی به اهداف می نماید. تبلیغات بنری بخش عمده ای از بازاریابی آنلاین در سراسر اینترنت و بسیاری از شرکت های شخصی می باشد که از این روش تبلیغات اینترنتی ارزان استفاده می کنند.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی متناسب با کسب و کار اینترنتی شما

    سوالی که من همیشه در این زمینه دارم چیزی شبیه به این جمله است که " با وجود تمام تفاوت های سایت های شبکه اجتماعی، چگونه باید تشخیص دهیم که کدامیک از این وب سایت ها متناسب با کسب و کار اینترنتی من می باشد! چگونه زمان خود را برای کار بر روی بازاریابی شبکه های اجتماعی تنظیم کنم؟" سوال بسیار خوبی است! من مطمئنم همهء ما در این زمینه این سوال را از خودمان پرسیده ایم؛ درست است! بسیار واضح است اگر هدف مشخصی برای استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی ندارید، احساسی شبیه به کسی را دارید که خود را درون آب انداخته و نمی تواند شنا کند! وحشت می کنید و سعی می کنید که سر خود را تا حد ممکن بالای آب نگه دارید. نه تنها ترسناک است بلکه خسته کننده هم می باشد. من می خواهم پاسخ این سوال را با سوال دیگری بدهم: "دلیل اصلی شما برای استفاده از شبکه های اجتماعی چیست؟" لطفاً این جواب را ندهید که "چون همه این کار را انجام می دهند" این اصلاً دلیل خوبی نیست. شما نیاز به یک دلیل مناسب و تعریف شده دارید و بعد از آن می توانید تعیین کنید که در چه سایت و یا سایت هایی زمان خود را صرف کنید

  • ده نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی بوسیله پست الکترونیکی

    قابل توجه بازاریان الکترونیکی " در بازاریابی الکترونیکی کارهای خود را طبق روال انجام دهید و نکته های زیر را بخاطر بسپارید".

  • آشنایی با واژه بازاریابی اینترنتیE businessو کارکردهای آن در تجارت الکترونیکی

    تعریف بازاریابی اینترنتی what E- business بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است. در حال حاضر بیش از یک سوم مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این روش برای شرکت هایی که مایلند فعالیت های از راه دور خود را گسترش دهند و اصطلاحا آنرا به تجارت آنلاین تبدیل نمایند نیز ثمربخش است.

  • بازارهای الکترونیکی؛ راهکاری مناسب برای خروج از بحران

    الگوبرداری مناسب از کشورهایی که هم اینک در این صنعت، چه از لحاظ تعداد و چه از حیث درآمد، از رتبه بندی مناسبی در سطح جهان برخوردار هستند، می تواند مسیر رسیدن به موفقیت را تا حد امکان کوتاه و بهینه سازد. البته در این الگو برداری‌ها آنچه مهم است، توجه به شرایط درونی کشور و قابلیت‌های فعلی است و عملکرد تطبیقی بایستی به‌گونه ای باشد که این راهبردها تاثیر مخربی در چرخه‌های اجتماعی، اقتصادی، هنری و فرهنگی کشور نداشته باشد.

  • بازاریابی اینترنتی با رویکرد چهار اِس

    این مقاله مروری بر انتقاداتی است که در زمینه آمیزه بازاریابی 4p صورت گرفته است. آمیزه‌ای که مهمترین ابزار معمول و رایج بازاریابی سنتی و موضوعات اصلی را به عنوان بنیان و پایه بازاریابی واقعی (فیزیکی وسنتی) در 4 گروه (PRODUCT, PRICE, PLACE, PROMOTION) طبقه‌بندی می‌کند. در این مقاله توضیح داده می شود که بکارگیری ابزار مذکور (4p) و تفکر بر مبنای پارادایم یادشده ، جهت فضای مجازی و بازاریابی الکترونیکی انتخاب نامناسبی است. دو محدودیت اصلی این آمیزه در محیطهای مجازی عبارتند از : -1 کمرنگ شدن جایگاه عناصر این آمیزه (هر یک از P ها ) در محیط اینترنت -2 فقدان عناصر راهبردی در مدل مذکور

  • مفاهیم بنیادین بازاریابی، پیش نیاز بازاریابی الکترونیکی

    بر خلاف تصور عموم، بازاریابی تنها تبلیغات و ترویج نیست!! مقوله ی بازاریابی به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که به ۴Ps مشهور است... مفاهیم بنیادین بازاریابی، پیش نیاز بازاریابی الکترونیکی بازاریابی، هنر ارتباط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان (یا تولید کنندگان و عرضه کنندگان بالقوه ) یک کالا یا خدمت با مشتریان موجود یا بالقوه است. بازایابی نتیجه ی ناگزیر، دوری ناپذیر و ضروری سرمایه داری است.

  • مشکلات اصلی بازاریابی اینترنتی

    در سرمایه گذاری و راه اندازی یک فعالیت اقتصادی آن لاین همیشه موانع و مشکلاتی است که سرعت پیشرفت کار را پایین می آورد. اسم این موانع را «مشکلات اصلی بازاریابی اینترنتی» می گذاریم.

  • خدمات مرکز تجارت الکترونیکی ایران

    مرکز تجارت الکترونیکی ایران به منظور ارائه خدمات و توسعه تجارت الکترونیکی و همچنین با هدف پاسخگویی به نیاز و گسترش تعاملات تجاریonline، طراحی و راه اندازی شده است. بدین منظور با فراهم آوردن امکانات، ابزارها و تخصص های مرتبط سعی در برقراری ارتباطات هر چه بهتر بین عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان کالا یا خدمات دارد اگر چه در حال حاضر تمرکز اصلی در سایت iraneb بیشتر بر روی روابط عمومی تجاری در سطح ( business to business ) b۲b است اما با فراهم آمدن زیر ساخت های مناسب همچون امکان استفاده از کارتهای اعتباری و پرداختهای online ، در بخشهایی مبتنی بر روابط b۲c نیز به ارائه خدمات و سرویس خواهد پرداخت برای دسترسی به اطلاعات و ابزارهای مرتبط با تجارت الکترونیکی در این وب سایت، کاربران می توانند با توجه به در نظر گرفتن نیازها و خدمات موجود، یکی از سطوح عضویت چهار گانه برنزی، با توجه به در نظر گرفتن نیازها و خدمات موجود، یکی از سطوح عضویت سایت را پرداخت کنند.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید