• چرا ساخت و ایجاد لیست مخاطبین هنوز هم مهمترین ابزار بازاریابی اینترنتی محسوب می شود؟

    در عصر فیس بوک و تویتر، بسیاری از افراد گاهی فراموش می کنند که بهترین ابزار بازاریابی اینترنتی هنوز هم ایجاد لیستی از مخاطبین می باشد. در واقع در دنیای امروزی که تمامی پیامها فوری است، ویدئوها به صورت ویروسی در اینترنت پخش می شود و با وجود وب سایت های هواداران در زمینه های مختلف و یا تویتر، اهمیت ایجاد و ساخت یک لیست از مخاطبان وب سایت تان بیشتر شده و تبدیل به یک امر ضروری می شود. داشتن لیستی از مخاطبان وب سایت شما که در آن بتوانید به صورت لحظه ای با آنها در تماس باشید و تبادل اطلاعات نمایید، هنوز هم از ابزارهای موثر بازاریابی اینترنتی محسوب می شود. وب سایت های که دارای بازاریابان آنلاین هستند، سالها از مزیت های این موضوع برای پیشبرد منافع خود بخصوص در فضای آنلاین استفاده نموده اند.

  • استفاده از بهینه سازی وب سایت و رسانه های اجتماعی برای ایجاد نام تجاری معتبر

    ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که وب سایت شما هم باید دارای مقدار زیادی مطالب قابل استفاده و مفید و قانع کننده باشد. متاسفانه این که وب سایت شما همیشه فقط در حال گرفتن خواننده جدید بوده و از این طریق از آنها کسب درآمد نماید، کافی نیست. دیگر وقت آن رسیده که برای وب سایت خود از استراتژی بهینه سازی وب سایت و ایجاد لینک برای افزایش قدرت نام تجاری خود و بالا رفتن رتبه بندی در موتورهای جستجو، استفاده نمایید. برای ایجاد مشارکت با دیگر وب سایت ها، باید شروع به ساخت و ایجاد ارتباط با مدیران وب سایت لینک های تجاری و(خوانندگان آنها) کرده تا شما و وب سایت شما را بهتر بشناسند. فکر می کنید چرا؟ اکثر کامپیوترها و اکثر رسانه ها در حال اجتماعی شدن هستند، پس زمان آن رسیده است که از بسیاری از قوانین و چهار چوب های معمول فراتر قدم بردارید

  • ۵عامل کلیدی در نامگذاری روابط تجاری

    اگر از شرکت مایکروسافت، سیس و یا اچ پی(HP) نیستید پیام نگذارید. نامگذاری تجاری، نحوه یا چگونگی شناخت یا برداشت مصرف کنندگان و مشتریان از شما است. این بدان معنی است که چگونه مشتریان هدف، ارزشهای افزوده شما را جذب کرده و آنها را در قالب یک تصویر ماندگار و منسجم متمایز می سازند.

  • اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیک

    موج تجارت الکترونیک تقریبا همه شرکتها را در تمامی اقتصادها تحت تاثیر قرار داده است و این شرکتها ناگزیر از ورود به عرصه تجارت الکترونیک هستند. گام اولیه و اساسی تدوین استراتژی بدون شک تدوین وطراحی اهداف استراتژیک تجارت الکترونیک است. اهداف استراتژیک تجارت الکترونیک همانند یک چراغ راهنما، تمامی تلاشها و اقدامات را در راه استقرار مناسب تجارت الکترونیک و کسب مزیت رقابتی در عرصه دنیای الکترونیک را تسهیل می کند. با عنایت به اهمیت وجود اهداف استراتژیک تجارت الکترونیک در این مقاله به چگونگی تدوین این اهداف پرداخته می شود.

  • نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه های اینترنتی

    یکی از دلایل عدم گسترش استفاده از تجارت الکترونیکی، فقدان اعتماد کافی مصرف کنندگان به محیط های مبتنی بر وب است. در واقع اعتماد عاملی مهم در توسعه تجارت الکترونیکی است. ضرورت توجه مصرف کنندگان به مقوله اعتماد ناشی از ریسک ها و عدم اطمینان های موجود در محیط های خرید الکترونیکی است. این ریسک و عدم اعتماد در تمام شرایط خرید وجود دارد اما در شرایط خرید الکترونیکی دوچندان می شود. از این رو، در طی سال های گذشته تلاش شده است عوامل عدم اطمینان شناسایی و برطرف گردد. در تجارت الکترونیکی مکانیزم های متعددی جهت کاهش ریسک ارائه شده است. در برخی از این مکانیزم های توسط بنگاه و به انتخاب آن ها ارائه می گردد. اما برخی از مکانیزم های ابجاد اعتماد مانند زیر ساخت قانونی، گواهی اعتماد و غبره به عوامل خارج از کنترل کسب و کار وابسته است. در میان مکانیزم های ایجاد اعتماد، اطلاعات و ضمانت های ارائه شده توسط شخص ثالث بی طرف، بیشترین تاثیر را در ایجاد شهرت و بالا بردن قابلیت اعتماد کسب و کار الکترونیکی دارد. از آن جایی که شخص ثالث ارائه کننده خدمات اعتماد می بایست خود دارای اعتبار ....

  • 6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

    شما داستان افرادی را که از طریق اینترنت درآمد کسب کرده اند را شنیده و متوجه شده اید که چقدر آسان است، اما حقیقت آن است که برخی از داستان ها واقع گرا نیستند و یک شبه اتفاق نخواهند افتاد. شما فقط باید عقل سلیم خود را در این ضمینه بکار بندید، آن چه را که دوست دارید پیدا کنید، برنامه ریزی داشته باشید، متمرکز باشید.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید