• با مشتری ناراضی چگونه برخورد کنیم؟

    هیچ کس دوست ندارد در رابطه با شرکت تحت اختیارش بازخورد منفی داشته باشد، اما به احتمال زیاد گه گاه چنین اتفاقی رخ می دهد. حتی برای شرکت هایی که همیشه تلاش می کنند تا نیازهای مشتریان خود را در بالاترین اولیوت قرار دهند

  • چگونه با نظریات منفی اینترنتی برخورد کنیم

    دریافت نظرات منفی در اینترنت و شبکه های اجتماعی برای برندها همچون قرارگرفتن روی شمشیر دو لبه است. از یک سو راهی سریع و مفید برای دریافت بازخوردها و انتقادهای سازنده ای است که نسبت به به عملکرد شما بیان می شود و به بهبود کسب و کار شما کمک می کند و از سوی دیگر تریبونی آزاد است برای مردم تا با برند شما روبرو شوند و درباره آن گفت و گو کنند.

  • پنج علامت که نشان می دهد به لوگوی جدید نیاز دارید

    اگر نشان بازرگانی شما معرف محصول یا خدماتتان نیست زمان برندسازی دوباره فرا رسیده است. لویلین می گوید : "نشان بازرگانی شما هیچگاه نمی تواند بیانگر آنچه که کسب و کار شما در گذشته بوده ، باشد." نشان بازرگانی باید اشتیاق ایجاد کند و ماهیت کس و کار شما را در حال حاضر و آینده مشخص کند.

  • هفت راه برای افزایش فروش

    تنها روی اصلاحات کوچک یا طرح ایده توسط کارمندان تکیه نکنید. بهترین ایده ها و پیشنهادها را به رسمیت بشناسید. اگر شرکت شما کارمندان کمی دارد با فراهم کردن یک فرم یا یک برد از مخاطبین خود بخواهد در طرح ارائه نظر برای ارتقاء اهداف شرکت، مشارکت کنند.

  • برنامه تجاری خود را به سرمایه گذاران نشان ندهید

    اینکه تا اندازه برنامه تجاری خوب و مناسبی دارید هیچگاه کافی نخواهد بود. مثلا هرگز تمامی سوالاتی که یک سرمایه گذار در سر دارد را پاسخ نخواهد داد. اگر بخواهید به همه سوالات پاسخ دهید طرح شما دست کم 100 صفحه یا بیشتر می شود که هیچ کس حوصله خواندن و تمرکز کردن روی آن را ندارد

  • روش های هوشمندانه و آسان برای جذب مشتری

    برای یافتن خریداران تازه می توانید از افرادی که به تازگی به فهرست مشتریان شما اضافه شده اند استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید پرسیدن است. از آن ها بپرسید افراد دیگری را می شناسند که به کالای شما نیاز داشته باشند و لیست این افراد را در اختیار بگیرد. حال اسامی ای که در اختیار دارید فهرست مشتریان بالقوه ای است که هرکدام می توانند یکی از بهترین مشتریان شما شوند

  • مشتری ناراضی همیشه بدنبال پولش نیست

    بگذارید مشتریان شما احساس کنند صدایشان شنیده می شود و به آن ها حق انتخاب داده شده است، نشان دهید که شما برای بدست آوردن نظر مثبتشان حاضرید الگوهای رفتاری تان را تغییر دهید و بگذارید مشتریان شما شنیده شوند

  • مولتی میلیاردرهای دنیا چرا و چگونه ترقی کرده اند؟

    برای داشتن مهارت کافی به عنوان یک بزرگ کارآفرین، یک تاجر حداقل باید درآمدی معادل یک میلیارد دلار داشته باشد. این گزارش شامل افرادی نمی باشد که موروث ارث بزرگ یا کوچک شده اند.

  • 120 برند برتر جهان را بشناسید

    کدامیک از برند ها احساس، احترام و حمایت شما را به خود جذب کرده اند؟

  • آموزه هایی از تجارت الکترونیک در ایتالیا

    مشتریان امروزی را در نظر بگیرید، مالکوم پینکرتون، پژوهشگر تجارت الکترونیکی در موسسه Planet Retail می نویسد، اگرچه حضوری فیزیکی فروشگاه ها در چشم انداز خرده فروشی همچنان ضروری می نماید ولی نیاز به یک بازنگری دارند تا بتوانند به مشتریان امروزی خدمات برسانند.

  • چگونه یک کسب و کار اینترنتی خانگی راه اندازی کنیم؟

    راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی خانگی می تواند خسته کننده باشد و در بسیاری از موارد ممکن است از این کار ناامید شوید و دیگر به کار خود ادامه ندهید. در این شرایط بسیاری از افراد عقب نشینی می کنند و همه چیز را درباره کسب و کار اینترنتی خود فراموش می کنند. شما باید این واقعیت را بپذیرید که مانند هرکار دیگری باید با برنامه و منظم عمل کنید.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید