هفت راه برای افزایش فروش

هفت راه برای افزایش فروش

هفت راه برای افزایش فروش

 

در بازار رقابتی فعلی عملیات بازاریابی تازه، نو و هدفمند بسیار حیاتی است.  هنگامی که درآمدهای شما کاهش پیدا می کند ممکن است ایراد از استراتژی بازاریابی شما باشد. به شما پیشنهاد می کنیم راهبرد بازاریابی خود را با رعایت 7 نکته ای که در زیر آمده است در بالاترین سطح قرار دهید.

 

1- دوباره به نوشته هایتان گوش دهید و آن ها را ازنو بسازید

بازاریابی هوشمند کاملا متکی بر درک مشتری است. نه تنها باید بدانید که مشتریانتان چه کسانی هستند بلکه باید بدانید که به خرید چه کالایی تمایل دارند و چرا آن را می خرند، چرا می خواهند از شما خرید کنند. برای برقراری ارتباط و گفت و گو با آن ها در رسانه های اجتماعی  تلاشتان را دو چندان کنید. بازخوردهای خود را نزد مشتریان به طور مستقیم دریافت کنید.

 

2- اشانتیونی ویژه برای مشتریان در نظر بگیرید

از محرک های مخصوص برای جذب مشتریان استفاده کنید. این محرک ها می توانند اشانتیون هایی کوتاه مدت باشند. به یاد داشته باشید که مشتریانی که هوشمندانه هزینه می کنند بدنبال کالاهای با ارزش و با قیمت مناسب هستند، بنابراین اشانتیون های کوپنی باعث پیروزی شما میان همه گروه های اقتصادی می شود. اشانتیون ها به طور شگفت انگیزی حیاتی هستند. جالب است بدانید که در میان خریداران تمایل زیادی نسبت به کوپن های آنلاین وجود دارد.

 

3- به راهنمای شرکت خود اهمیت دهید

با گذشت زمان منشور سازمان به طور اتفاقی شکل می گیرد، مطمئن شوید که هرکسی که بدنبال شماست با پرس و جو  در میان راهنماها بدنبال شرکت شما باشد. راهنمای آنلاین خود را به نحوی آماده کنید که بتوان آن را چاپ کرد و قابلیت پیگیری تبلیغاتی نیز داشته باشد، در ضمن هرزمان که ممکن است نیز بصورت 24 ساعته در دسترس باشد. امروزه فروش بر اساس روابط اعتمادسازی شده ای بنا نهاده می شود که از طریق ارائه خدمات عالی به مشتریان رشد خواهد کرد.

 

4- روی ایده های نو تمرکز کنید

تنها روی اصلاحات کوچک یا طرح ایده توسط کارمندان تکیه نکنید. بهترین ایده ها و پیشنهادها را به رسمیت بشناسید. اگر شرکت شما کارمندان کمی دارد با فراهم کردن یک فرم یا یک برد از مخاطبین خود بخواهد در طرح ارائه نظر برای ارتقاء اهداف شرکت، مشارکت کنند.

 

5- با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنید

آیا ارتباط ایمیلی  یا نامه نگاری مستقیم با باشگاه مشتریان خود برقرار کرده اید؟ هم اکنون از ایمیل برای بکارگیری عملیات تبلیغاتی طی یک برنامه هفتگی استفاده کنید. این کار را هر دو هفته یکبار نیز می توانید انجام دهید. بزودی متوجه خواهید شد که چه پیام یا محرکی برای تحریک مشتریان کارسازتر است، میزان خرید مشتریان را افزایش می دهد، دیدگاه ها را نسبت به شما تغییر می دهد و بازگشتی عالی در سرمایه ایجاد می کند.

 

6- از بنیادهای خیریه حمایت کنید

در عصر کنونی با افزایش مسئولیت های اجتماعی، مشتریان و مردم می خواهند بدانند که آیا شما شرکت مناسبی هستید یا خیر و این فرصتی عالی برای همراستا کردن اهدافتان با اهداف مشتریان است. کسب و کاری که متکی بر بهره دهی به مشتریان محلی از طریق کمک رسانی به جامعه باشد نمونه مناسبی است. شما می توانید خدمات حمایتی ارائه دهید یا عملیاتی را دنبال کنید که بدنبال حمایت های بنیادهای خیریه باشد. تنها مطمئن باشید که این موضوع از طریق وب سایت یا رسانه های خبری اطلاع رسانی شود.

بنابراین هرزمان که نیاز باشد کمک کند و رضایت مشتریان را نسبت به عملکرد خود دریافت کنید.

 

7- محتوای وب سایت خود را نو کنید

آخرین بار چه زمانی محتوای وب سایت خود را بروزرسانی کرده اید؟ بطور کلی از آنجا که وب سایت شما اولین مکانی است که یک مشتری با کسب و کار شما آشنا می شود و به عبارتی وب سایت شما دفتر مجازی شماست، بروزرسانی آن امری ضروری است. تصور کنید شخصی با روند منطقی فروش گام به گام سایت شما پیش می رود بنابراین مطمئن شوید که تمام گزینه ها و پیام هایی که با آن مواجه می شود یکی پس از دیگری و بدون هیچ مشکلی اجرا شوند.

 

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید