کدامیک از 4 روش تبلیغاتی پرداخت کلیکی را انتخاب کنیم؟

کدامیک از 4 روش تبلیغاتی پرداخت کلیکی را انتخاب کنیم؟

شما با مزایای سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) و بازاریابی یرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click) آشنا هستید، زمان عمیق تر شدن در این مفاهیم برای شما فرا رسیده است.

با وجود اینکه چندین شبکه برای جذب سرمایه تبلیغ کنندگان وجود دارد، 4 گزینه زیر، گزینه های ثابت شده ای برای آوردن ترافیک مورد نظر شما و کسب درآمد بیشتر خواهند بود.

 

1-  Google Adwords (تبلیغات متنی گوگل)

تبلیغات در این شیوه حجم بالایی از ترافیک را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گوگل بزرگترین موتور جستجو با ظرفیت 67 % از بازار موتور های جستجو است.

 

2- Yahoo! Bing Network

این شیوه به تبلیغ کنندگان دسترسی به اکثریت بازارهای جستجویی که در گوگل وجود ندارند را ارائه می کند، کلمات کلیدی ای که تبلیغ برپایه آن ها در گوگل بسیار گران تمام می شود در شبکه تبلیغاتی یاهو بسیار مقرون به صرفه هستند، در واقع پیش از اینکه تصمیم بگیرید از سرویس تبلیغات متنی گوگل بهره ببرید فرصت بزرگی برای آزمایش این شیوه تبلیغاتی در اختیار دارید.

چرا سرویس تبلیغاتی گوگل را انتخاب کنیم؟

 

3- Face Book

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی است که به شما این امکان را می دهد تا به بیش از یک میلیارد کاربر کنونی این سکو، کالا یا خدمات خود را معرفی نمایید. بیش از 50 درصد از کاربران فعال فیس بوک برای شما شمار عظیمی از مخاطبین را فراهم می آورند.

 

4- Advertising.com) Sponsored Listing)  

این سکو بخشی از AOL  است که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تا وب سایت های خاصی را مورد هدف قرار دهند؛ و در مناقصه یا مزایده ای بر اساس تعریفی خاص ظاهر شوند. Huffington Post, ESPN   و وب سایت های رسانه های خبری همچون ABC نمونه های بارزی برای این گزینه هستند.

اتصال رایگان بدون هزینه

یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید